מזראטי ומנוע הדיזל הודיעה חברת מזראטי לאחרונה על כוונותיה להשתמש במנועי הדיזל במכוניות היוקרה שלה, וזה עם השקת הרכב הספורטיבי החדש הכלול בחבילה שתייצר בסוף קיץ 2013. חברת פיאט האיטלקית היא המייצרת של מכוניות מזיראטי הסבירה שהמכונית החדשה עם מנוע הדיזל תהיה אחת מקטגורית ה E (E- CLASS) שמציבה אותה חברת מזיראטי בפעם הראשונה ויתרה מזה החברה הולכת להחיות מחדש את הדגם של Ghibli.
המזיראטי החדשה, סביר להניח שהיא תהיה מוגבלת לשישה צילינדרים אשר מכונית הסלון הספורטיבית הזו גורמת לחברה האיטלקית לשאוף לתחרויות עם דגמים אחרים כמו B.M.W סדרה 5 או אודי A6, מרצדס סדרה E בנוסף לאפשרות ההכנה במנועי דלק טורבו כפול עם טכנולוגיות טעינה לטורבו. בינתיים החברה האיטלקית אינה חושפת יותר מדי פרטים או נתונים אודות הביצוע ושיעוריו או ערכי הצריכה של רכב הסלון הספורטיבי, אך החברה אישרה שמחירה יהיה פחות ממה שמצפים שיהיה.
החברה עדיין מתלבטת אם להוסיף למכונית הדיזל החדשה מערכת רעשים מלאכותיים כדי להפוך אותה ליותר ספורטיבית ולהתאים אותה עם המכוניות הספורטיביות האחרות ללא מנוע הדיזל שמייחד אותה. אך הבעיה בהוספת מערכת רעשים כזו שמנוע הדיזל אינו מאפשר צלילים ייחודיים של מכוניות הספורט ולא יספק את הצליל הייחודי שיהיה מספיק ספורטיבי למה שהמזראטי ידועה בו. רעש המנוע המלאכותי יעבור שיפורים רבים אך הוא יישמע מוזר מאחר שהוא יתופעל דרך רמקולי הסטיראו של הרכב כאילו ג’ימיק מוזר. לכן, מזראטי לא אישרה את המערכת כולה ואם היא מותאמת לדגם הדיזל החדש שלה.
הרעיון מאחורי מנוע הדיזל של מזראטי אינו חדש למכוניות הספורט סלון מאחר שחברת B.M.W אכן התחילה להשתמש בטכנולוגיה הזו ובמיוחד בטכנולוגייה הקול כדי לשפר את חוויית השמיעה של הנהגים במכונית ה B.M.W סדרה M5 אשר מותקן בה הטורבו הכפול V8 אך אינו מעורר את התגובה שהיה ב V10 הקודם. כאשר B.M.W עברה לסדרה M5 הסדאן מ- V10 עד ל V8 עם המנוע טורבו הכפול הרכב איבד חלק מהפליטה שלו ושהרכב עצמו ידוע בו, לכן זה המציא ופיתח את מערכת המקטרת קולות המנוע בתוך תא כדי שתייעל את מה שיש בפנים למנוע ומכאן חברת מזראטי הולכת לעקוב אחרי הטכנולוגיה שבה השתמשה חברת B.M.W בצעד זה.